loading...
دانشجویان کارشناسی مدیریت خانواده
بهاره بازدید : 60 10 سال پیش نظرات (3)

 

 

 

 سلام: 

 

از این که این سایت را انتخاب کردید خوشحالم این سایت مخصوص دانشجویان کارشناسی مدیریت خانواده قم میباشد.این سایت در اردیبهشت ماه 1393 به این ادرس انتقال یافت  هدف از تشکیل این سایت تشکیل یک گروه خوب و ارزشمند می باشد  لذا قالبی انتخاب شد که دوستان بتوانند مطالبی را دراین سایت قرار دهند و لینک بین وبلاگها برقرار گردد و جمع خوب و دوستانه ای ایجاد شود و ضمنا در تالار گفتمان میتوانیم ارتباط سالم و خوبی داشته باشیم.

لطفا در ابتدا عضو شوید ونام کاربری و رمز عبور خود را به یاد داشته باشید.

  دوستان عزیز اگر مطلبی مورد نظر شما هست که نیاز میبینید در سایت قرار بگیرد پس از عضویت و تایید شدن میتوانید وارد پنل خود شده و ان مطلب را قرار دهید تا پس از تایید نمایش داده شود.اگر درخواست نمونه سوال یا مطلب خاصی راداریداز طریق پیام به مدیر سایت اطلاع دهید تا آن مطلب اضافه شود.

 

 

 ساده ترین راه دسترسی به مطالب از طریق ارشیو مطالب است:

 

مطالبتون و به برای من میل کنید:

             ***moderkhaneh@gmail.com ***

 

*** دوستان عزیز اگر در این سایت عضو شوید میتوانید

هر مطلبی را با هر حجمی برای من 

ارسال نمایید***    

به نظر من خیلی بده که ما عادت نکردیم نظر خودمون رو در مورد مسائل مختلف  بگیم نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

دوستان خوبم اگه کسی هست که کتابهای ترم های قبلش و لازم نداره میتونه اینجاپیام بزاره تا اگه کسی لازمشون داشت مطلع بشه به من زنگ بزن

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مسیحا در تاریخ 1395/03/05 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

من مال کارشناسی رو دارم بجز دوتا پودمان که دادم به دوستام پس ندادن بقیه رو نصف قیمت میفروشم، لطفا فقط برای خرید تماس بگیرید

این نظر توسط مسیحا در تاریخ 1395/02/06 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

من کتب کارشناسی رو دارم نیم بها میفروشم 09308727752

این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1393/09/27 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

هرکسی کتاب های ترم قبل رو خواست نیم بها می فروشم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این وب از نظر شما چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 342
  • بازدید کلی : 13,819
  • کدهای اختصاصی
    ابزار رایگان وبلاگ
    ابزار رایگان وبلاگ

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دریافت کد ابزار آنلاین
    شما میتوانید به ادرسهای زیر مطالبتون رو برای من ایمیل کنید. moderkhaneh@gmail.com****** baharedelha@mihanmail.ir

    تصویر ثابت

    href="http://www.1abzar.com">تصویر ثابت