loading...
دانشجویان کارشناسی مدیریت خانواده
بهاره بازدید : 29 10 سال پیش نظرات (0)

سلام دوستان کارشناسی ثبت نام  پودمان نوبت مهر 93 شروع شد جهت ثبت نام به پروفایل خود مراجعه نمایید  

دوستان توجه داشته باشند که پودمان تعلیم و تربیت پیش نیاز پودمان حقوق خانواده و روانشناسی و سلامت خانواده میباشد وقت تمام

و در این پودمان عزیزانی که دروس افتاده از پودمان تعلیم و تربیت در خانواده دارند مجاز به انتخاب پودمان حقوق خانواده نمیباشندمشغول تلفن

بهاره بازدید : 55 10 سال پیش نظرات (0)
تاريخ: ۱۳۹۳/۰۷/۰۱ 

انتخاب پودمان های آموزشی دانشجویان دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) علمی کاربردی غیرحضوری مدیریت خانواده از روز  دوشنبه هفتم مهرماه سال جاری آغاز و تا سیزدهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

کلیه دانشجویان در حال تحصیل و صرفا داوطلبان پذیرفته شده که تا تاریخ فوق شماره دانشجویی دریافت نموده اند می­ توانند در تاریخ­­ های فوق­ الذکر از طریق مراجعه به پروفایل دانشجویی خود در سامانه جامع آموزش­ های تکمیلی بین سطوح تحصیلی(ساتب) به نشانی http://www.sateb.uast.ac.ir/  پودمان­ آموزشی مورد نظر خود را  انتخاب نمایند.

ضمنا باتوجه به اینکه پرداخت شهریه در دوره های  به شیوه آموزشهای خاص به صورت اینترنتی انجام می­ شود، دانشجویان لازم است به وسیله کارت­ های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال می­ باشد و با توجه به دفترچه انتخاب پودمان نسبت به انتخاب پودمان­­ های آموزشی مورد نظر اقدام نمایند.

بهاره بازدید : 45 10 سال پیش نظرات (0)
تاريخ: ۱۳۹۳/۰۷/۰۱  

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته شدگان گرامی دوره کارشناسی غیرحضوری مدیریت خانواده مهرماه 1393، جهت ثبت نام در کد رشته های قبولی موارد زیر را به اطلاع می رساند:

کلیه پذیرفته‌شدگان لازم است پس تهیه اسکن فایل مدارک زیر، از ساعت 13:00  روز سه شنبه تاریخ 01/07/1393 تا روز شنبه مورخ 1393/07/05 به سامانه جامع آموزش‌های تکمیلی بین سطوح تحصیلی (ساتب) به آدرسhttp://www.sateb.uast.ac.ir/مراجعه و با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره پرونده به عنوان کد داوطلبی (رمز عبور)، نسبت به ارسال مدارک مطابق ضوابط در پروفایل خود اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه به سامانه در مدت زمان تعیین شده، تحصیل در دوره و انتخاب پودمان‌های آموزشی امکان‌پذیر نخواهد بود.

  • فایل عکس اسکن شده با مشخصات زیر:

1) عکس 4×3 تمام رخ که در سال جاری گرفته شده باشد ( رعایت حجاب اسلامی در عکس خانم‌ها الزامی است).

2) فرمت عکس اسکن شده می‌بایست JPG باشد.

3) اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 225×150 و حداکثر 300×200 پیکسل و حجم آن نباید از 50 کیلوبایت بیشتر باشد.

4) تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

5) حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

6) عکس باید رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

  • فایل تصویر کارت ملی به تفکیک پشت و رو.
  • فایل تصویر کلیه صفحات شناسنامه شامل صفحه اول، صفحه مشخصات همسر و فرزندان و صفحه توضیحات.
  • فایل تصویر گواهینامه پایان تحصیلات دوره کاردانی (تصویر اصل فوق دیپلم).

- فایل فرم تایید معدل مندرج در این دفترچه، برای فارغ­ التحصیلان دوره کاردانی ن که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

  • فایل تصویر کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دایم برای دانشجویان ذکور مطابق بند 3-2) بخش دوم دفترچه راهنمای پذیرش به تفکیک پشت و ­رو.
  • فایل تصویر مستندات مربوط درخصوص خانواده محترم ایثارگران شامل جانباز 25% و بالاتر و فرزندان ‌ایشان، فرزندان محترم شهدا و آزادگان محترم و فرزندان ایشان.
  • فایل تصویر مستندات مربوط به محل سکونت دانشجو.
    تذکر مهم: حجم هر فایل باید حداکثر 200 کیلو بایت و فرمت آن JPG باشد.
بهاره بازدید : 27 10 سال پیش نظرات (0)

تاريخ: ۱۳۹۳/۰۶/۳۰  

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان عزیز، بدین‌وسیله به اطلاع می رساند کلیه داوطلبان دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) علمی کاربردی به شیوه آموزش های خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال 1393 می توانند جهت مشاهده نتایج دوره مذکور  از تاریخ 29/06/1393 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://www.sanjesh.org/ مراجعه و از نتایج پذیرش خود مطلع گردند. لازم به ذکر است پذیرفته شدگان دوره فوق می بایست جهت انجام امور مربوط به ثبت نام  از روز سه شنبه مورخ 01/07/1393 به سامانه آموزش ­های تکمیلی بین سطوح تحصیلی دانشگاه جامع علمی­ کاربردی (ساتب) به آدرس:http://www.sateb.uast.ac.ir/ مراجعه نمایند.

بهاره بازدید : 47 10 سال پیش نظرات (0)

تاريخ: ۱۳۹۳/۰۶/۳۰  

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان عزیز، بدین‌وسیله به اطلاع می رساند کلیه داوطلبان دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) علمی کاربردی به شیوه آموزش های خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال 1393 می توانند جهت مشاهده نتایج دوره مذکور  از تاریخ 29/06/1393 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://www.sanjesh.org/ مراجعه و از نتایج پذیرش خود مطلع گردند. لازم به ذکر است پذیرفته شدگان دوره فوق می بایست جهت انجام امور مربوط به ثبت نام  از روز سه شنبه مورخ 01/07/1393 به سامانه آموزش ­های تکمیلی بین سطوح تحصیلی دانشگاه جامع علمی­ کاربردی (ساتب) به آدرس: http://www.sateb.uast.ac.ir/ مراجعه نمایند.

بهاره بازدید : 68 10 سال پیش نظرات (0)

تاريخ: ۱۳۹۳/۰۶/۲۹

به اطلاع کلیه دانشجویان دوره­ های کاردانی و کارشناسی علمی­ کاربردی به شیوه آموزش­های خاص در رشته های مدیریت خانواده و امور دهیاری و شوراها می رساند، با توجه به تغییر شماره دانشجویی 12 رقمی فعلی، مقتضی است با ورود به صفحه اول پروفایل دانشجویی خود در سامانه ساتب، نسبت به دریافت شماره دانشجویی جدید، اقدام نمایید.

بهاره بازدید : 43 10 سال پیش نظرات (0)
تاريخ: ۱۳۹۳/۰۶/۱۱

به اطلاع کلیه دانشجویان دوره های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به شیوه آموزش های خاص می رساند، نتایج آزمون های پایان پودمان های آموزشی نوبت تابستان 1393، از ساعت 10 صبح روز سه شنبه تاریخ 11/06/1393 در سامانه جامع آموزش های تکمیلی بین سطوح تحصیلی (ساتب) به آدرس www.sateb.uast.ac.ir  قابل مشاهده می باشد.

دانشجویان این دوره ها جهت اطلاع از نمرات خود باید به پروفایل دانشجویی خود مراجعه، پس تکمیل فرم نظرسنجی آزمون، در قسمت وضعیت ثبت نام، کارنامه تحصیلی خود را مشاهده نمایند.

لازم به ذکر است ارسال درخواست تجدید نظر صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پروفایل شخصی دانشجو در سامانه مذکور تا تاریخ 12/06/1393 امکان پذیر می باشد. بدیهی است به درخواست‏ هایی که پس از این تاریخ و یا به روش دیگری به جز این ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمنا نتایج بررسی درخواست‏ های تجدیدنظر دانشجویان در تاریخ 13/06/1393 به صورت قطعی اعلام می‏ گردد و غیرقابل بررسی مجدد می باشد.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این وب از نظر شما چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 306
  • بازدید کلی : 13,783
  • کدهای اختصاصی
    ابزار رایگان وبلاگ
    ابزار رایگان وبلاگ

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دریافت کد ابزار آنلاین
    شما میتوانید به ادرسهای زیر مطالبتون رو برای من ایمیل کنید. moderkhaneh@gmail.com****** baharedelha@mihanmail.ir

    تصویر ثابت

    href="http://www.1abzar.com">تصویر ثابت