loading...
دانشجویان کارشناسی مدیریت خانواده
بهاره بازدید : 29 10 سال پیش نظرات (0)
تاريخ: ۱۳۹۳/۰۳/۲۷ بازدید: ۱۱۸۸ 

دانشجویان متقاضی شرکت در انتخاب پودمان های آموزشی نوبت تابستان 1393 دوره های کاردانی و کارشناسی پودمانی حین کار نیمه حضوری مدیریت خانواده و دهیاری و امور شوراها که تاکنون موفق به انتخاب و یا تایید نهایی پودمان های آموزشی مورد نظر خود نشده اند، می توانند تا ساعت 23 روز یکشنبه 01/04/1393، نسبت به انتخاب پودمان های آموزشی اقدام نمایند. لازم به ذکر است مهلت مذکور تمدید نخواهد شد. بدیهی است در صورت عدم واریز شهریه به صورت کامل ( واریز حق نظارت دانشگاه و سهم مجری از اجرای دوره) پودمان انتخابی دانشجو در فهرست پودمان های آموزشی نوبت فوق قرار نخواهد داشت.

بهاره بازدید : 24 10 سال پیش نظرات (0)

انتخاب پودمان آموزشی تابستان سال 1393 کلیه دانشجویان دوره های  علمی­ کاربردی پودمانی حین ­کار نیمه حضوری  از  24 خردادماه سال جاری آغاز و تا 29 خرداد ادامه خواهد داشت. نوبت تابستانی مختص دانشجویان خواهد بود و زمان پذیرش متقاضیان، متعاقبا اعلام می گردد.

لازم به ذکر است در نوبت تابستان جاری دانشجویان صرفا مجاز به انتخاب یک پودمان آموزشی و یا صرفا دروس مجدد یک پودمان آموزشی خواهند بود. کلیه دانشجویان می­ توانند در تاریخ­­ های فوق­ الذکر از طریق مراجعه به پروفایل دانشجویی خود در سامانه جامع آموزش­ های تکمیلی بین سطوح تحصیلی (ساتب) به نشانی: www.sateb.uast.ac.ir پودمان­ آموزشی مورد نظر خود را  انتخاب نمایند.

ضمنا باتوجه به اینکه پرداخت شهریه در دوره های حین ­کار نیمه حضوری  به صورت اینترنتی انجام می­ شود، دانشجویان لازم است به وسیله کارت­ های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می­ باشد، نسبت به انتخاب پودمان­ آموزشی مورد نظر اقدام نمایند.

بهاره بازدید : 32 10 سال پیش نظرات (0)

  به اطلاع کلیه دانشجویان دوره های علمی کاربردی پودمانی حین کار نیمه حضوری می رساند، نتایج آزمون های پایان پودمان های آموزشی نیمسال دوم تحصیلی 93-1392، از تاریخ 1393/03/19 در سامانه جامع آموزش های تکمیلی بین سطوح تحصیلی (ساتب) به آدرس www.sateb.uast.ac.ir  قابل مشاهده می باشد.

 دانشجویان این دوره ها جهت اطلاع از نمرات خود باید به پروفایل دانشجویی خود مراجعه، پس تکمیل فرم نظرسنجی آزمون، در قسمت وضعیت ثبت نام، کارنامه تحصیلی خود را مشاهده نمایند.

لازم به ذکر است ارسال درخواست تجدید نظر صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پروفایل شخصی دانشجو در سامانه مذکور تا تاریخ 1393/03/20 امکان پذیر می باشد. بدیهی است به درخواست‏ هایی که پس از این تاریخ و یا به روش دیگری به جز این ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمنا نتایج بررسی درخواست‏ های تجدیدنظر دانشجویان در تاریخ 1393/03/20 به صورت قطعی اعلام می‏ گردد و غیرقابل بررسی مجدد می باشد.

 

بهاره بازدید : 61 10 سال پیش نظرات (1)

سلام همکلاسیهای عزیز  امتحانات این ترم تموم شد  چه طور بود امیدوارم همگی موفق شده باشید خسته نباشید.قلبچشمک

بهاره بازدید : 49 10 سال پیش نظرات (0)

بنا به اعلام معاونت آموزشی و پژوهشی موسسه آزمون پایان پودمان دورۀ غیر حضوری (حین کار) کارشناسی ناپیوسته مدیریت خانواده برای پودمان تعلیم و تربیت خانواده در تاریخ 93/03/01 و پودمان عمومی در تاریخ 93/03/02 برگزار خواهد شد.

 

 

دانشجویان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق پروفایل شخصی خود (دو روز قبل از آزمون) اقدام نمایند و با توجه به محل و ساعت آزمون (مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون) حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون به محلهای تعیین شده مراجعه نمایند.

منتشر شده در یکشنبه, 28 ارديبهشت 1393

بهاره بازدید : 87 10 سال پیش نظرات (0)

تاريخ: ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
 بازدید: ۱۱۰۷ 

آزمون‌­های پایان پودمان‌های آموزشی دوره کارشناسی حرفه ای علمی کاربردی پودمانی حین کار نیمه حضوری مدیریت خانواده، مطابق برنامه زمانی تعیین شده، از روز پنج شنبه مورخ 1/3/1393 و راس ساعت 9:00 صبح به صورت همزمان در کلیه استان های کشور آغاز و تا روز جمعه مورخ 2/3/1393 ادامه خواهد داشت.

توزیع کارت ورود به جلسه کلیه‌ آزمون های این دوره صرفا به صورت اینترنتی می‌باشد، لذا دانشجویان می توانند طبق مراحل زیر نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون خود از ساعت 15 روز یکشنبه به تاریخ 28/2/1393 لغایت 2/3/1393 اقدام نمایند.

 

دانشجو می بایست جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدامات زیر را انجام دهد:

1-     مراجعه به سامانه جامع آموزش های تکمیلی بین سطوح تحصیلی (ساتب) به آدرس http://www.sateb.uast.ac.ir/

2-      با استفاده از شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و کد ملی به عنوان رمز عبور، وارد بخش پروفایل شخصی خود شود.

3-   در قسمت بالای صفحه دانشجویی بر روی دکمه صدور کارت شرکت در آزمون کلیک نموده و پس از تایید اطلاعات موجود، از کارت ارایه شده پرینت تهیه نماید.

4-    در صورت عدم مشاهده کارت آزمون ویا وجود مشکل در آن با مجریان دوره در استان ذیربط و یا باتوجه به استان محل آموزش، با شماره های مندرج در جدول شماره 1 تماس حاصل گردد.

5-     دانشجو می بایست با دقت برگه راهنمای موجود در صفحه کارت شرکت در آزمون را مطالعه و نسبت به اجرای دقیق مفاد آن اقدام نماید.

 

بهاره بازدید : 41 10 سال پیش نظرات (0)

کلاسهای رفع اشکال دروس عمومی اندیشه اسلامی 2 ساعت 17:15 تاریخ تحلیلی صدر اسلام 19:15 روز چهارشنبه 24 اردیبهشت برگزار می گردد.

محل برگزاری: مرکز اموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی  قم

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این وب از نظر شما چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 369
  • بازدید کلی : 13,846
  • کدهای اختصاصی
    ابزار رایگان وبلاگ
    ابزار رایگان وبلاگ

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دریافت کد ابزار آنلاین
    شما میتوانید به ادرسهای زیر مطالبتون رو برای من ایمیل کنید. moderkhaneh@gmail.com****** baharedelha@mihanmail.ir

    تصویر ثابت

    href="http://www.1abzar.com">تصویر ثابت